середа, 21 грудня 2022 р.

                                                   Зажурилась Дівчина-Весна

Зажурилась дівчина-весна:
чом тепла нема, тепла нема.
Де те сонце, що мені світило,
коли я сюди мала ступила.
Я прийшла маленька і смілива,
сонну землю квітами укрила.
З-під землі травичку діставала.
Всіх птахів із вирію вертала.
До дерев рукою доторкалась,
їм листочки щедро дарувала.
Дарувала цвіт, барвисті квіти,
щоб раділи з цього малі діти.
Всіх людей у поле закликала,
щоб людина землю засівала.
Щоб садили квіточки дівчата,
і клепали коси всі хлоп'ята.
Вербам коси довгі дарувала.
Соком із берези частувала.
На свята у церкву закликала,
щоб людина Богу шану дала.
На пасовиська вела отару.
Дарувала дощ й веселок пару.
Вечорами пісні я співала.
Щоб мене людина пам'ятала.

Немає коментарів:

Дописати коментар